آیه جونآیه جون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

My dear niece

بعد از دوماه و اندی...

1394/6/5 16:07
نویسنده : عمه سپیده
419 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااام!!!بای بای

بالاخره تموم شدددددددددددددد!!!اخیییییییییییش!خسته

آیه جونم بالاخره کلاسام تموم شد!کلاس زبانم به امید خدا به خوبی تموم شد و ترم تابستونی مدرسه هم دیروز تموم شد.الان من موندم و کمتر از یه ماه بیکاری محض!البته،فکر کنم با ورود با شکوه شما بیکاری برا ما نمیمونه که!زیبا

یعنی من هلاک شدم سر کلاسای مدرسه....اخه تو فکر کن کی توی چله تابستون امتحان ریاضی داره که من دومیش باشم؟؟؟امتحانه وحشتنااک بود...تا حالا انقدر جدی درس نخونده بودم!سر کالاس زیست شناسی هم که مبحث دستگاه عصبی بود و بنده هیچ چیزی از مغز سرم نشد!فیزیکو که اصن نگو...تن نیوتون و انیشتین و تسلا تو گور لرزید بس که ما پایه و اساس علم فیزیکو با جوابامون ویران کردیم!!!خندونکخندونکخندونک

ولی از حق نگذریم کلاس فوق برنامم عالی بود...من کلاس هم اندیشی دینی رو انتخاب کردم و واقعا بهم کمک کرد.نمیدونم خانم نجفی یه روز این نوشته رو میخونه یا نه ولی میخوام بهش بگم که یک دنیااااااااااااااااااااااااا بخاطر کمک هاش ازش متشکرم!محبت

ولی خدارو شکر تموم شدن.و الان میتونم یه خواب راحت و یه هفته آزاد داشته باشم....

چند وقت پیش رفته بودم خونه خاله مهدیه(رفیق شفیق بنده!).باهم رفتیم تا توی خیابون یکم چرخ بزنیم که چشممون افتاد به یه مغازه عروسک  فروشی.من داشتم با شوق و ذوق عروسکارو دید میزدم که مهدیه جان بعد از کلی مسخره کردن من بردم تو مغازه و یک عدد هزارپای رنگی رنگی و خیییلی باحال خرید!من فکر کردم برای من خریده و میخواستم بش بگم بچه جون مگه من سنم به اینا میخوره اخه؟ولی دیدم ای دل غافل...ایشون پاک منو فراموش کردن!برای جنابعالی خریده بود!خلاصه کلی خوش گذشت و کلی چالش داشتیم ولی خداروشکر الان زنده ام!(آخه چالش هاش شیمیایی بود! تا دوروز معدم صدا میداد!!!)سبزعصبانیخسته

امیدوارم از این به بعد بتونم بیشتر برات پست بزارم که وقتی بزرگ شدی بفهمی چقد عمت عاشقته!محبت

حالا گذشته از اینها...شما نمیخوای تشریف بیاری؟دیگه وقتشه ها!؟سوال

بابا این عمه سمیه مخ منو خورد از بس غر زد چرا آیه بدنیا نمیا چرا به دنیا نمیاد؟کچلم کرد بس که گفت سر قنوت نمازات دعا کن که آیه امشب دیگه بیاد!ولی خب من دوست نداشتم تا وقتی کلاس دارم بیایی!از این به بعدکه تموم شدن اجازه ورود داری گلم!خندونک

راستیییییییییییییییییییییییییییی دیشب خوابتو دیدم!!!خواب دیدم به دنیا اومدی و چقددددد هم که خوشگل و ناز بودی!خب دیگه الان واجب شد زودتر بیای!محبت

پس منتظرتیم ها!بغل

بوس بوس!

خدافز!بای بای

پسندها (3)

نظرات (1)

محجوب بانو 💟آقا سید
6 شهریور 94 7:56
سلام عزیز دلم خیلی خیلی ممنون که ما رو لینک میکنید ما هم با کمال افتخار لینکتون کردیم
عمه سپیده
پاسخ
سلام! خیلی ممنون!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به My dear niece می باشد