آیه جونآیه جون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

My dear niece

سیسمونی آیه

1394/5/9 17:47
نویسنده : عمه سپیده
608 بازدید
اشتراک گذاری

آیه عزیزم سلام!!niniweblog.com

ببخش که خیییلی وقته نتونستم توی وبت پست بزارم!!!خجالت

عزیزم  ترم تابستون مدرسه شروع شده و من دیگه به ندرت وقت آزاد دارم....دیگه...عمه این مدلی داشتنم دردسریه....غمگین

چند روز پیش مامانی و باباییت با خاله پریسا و مامان جون و پدر جون رفتن و برات سیسمونی خریدن!!!niniweblog.comمن و عمه سمیه هم نتونستیم باهاشون بریم چون کلاس داشتیم و مامان جونتون اجازه نمیدادن کلاسو بپیچونیم!!!خندونکخندونکخندونک

وای آیه وسایلت خییییییییییییییییییلی و ناز و قشنگن!!!منم دلم خواست!خوش به حالت!زمان ما که از این وسایلا نبود!!!(الان فکر میکنی من لابد چند سالمه!!!!)

خب داشتم مگفتم....عمه جون انقدرررر وسایلات نازو قشنگ بودن که من از شدت ذوق و خوشحالی داشتم شادروان میشدم!!!وقتی اومدی پیشمون بزار باهم بازی کنیم باشه؟؟؟

اونروز ما(یعنی من و عمه سمیه و خاله پریسا)سرمون گرم تمیز کردن کمد و کشو هات و چیدن وسایلات بود و همگی تا  ساعت دو بیدار بودیم!همینطور اون شب تولد مامان جونت هم بود و جشن هم داشتیم!دیگه واقعااا جات خالی!

خب گفتم که سرمون حسااابییی شلوغ بود!!!وقت نشد زیاد عکس بگیرم!ولی خب این چند تا رو که گرفتم خییلی دوسشون دارم!

عزیزم عکسا رو توی اامه مطلب درج کردم!!!

 

 

 

لباسلباس

لباس

لباسآیه اینا فقط یک چشمه از لباس هاتون بودنااا!!!یهه عالمه لباس داری!!گفتم که من نتونستم زیاد عکس بگیرم...

پاپوش

وای من عاششششق اینام!!!!аватар

بقیه عکس هارو تو پستای بعدی میزارم!!!

فعلا خدافض عخش من!

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

Fatemeh.A
8 آبان 94 16:44
وااااای الهیییییی چقد ناااااز و مامانین....!!! من عاااااشق لباسای دختربچه هام حالا چه نوزاد چه خردسال و چه...!!!وااااای خداااا پیرهناشو ببیییییین!!!
عمه سپیده
پاسخ
اینها یک بخش کوچیکی از لوازم بانو هستن! ینی من تو کل عمرم انقدر که این فسقلی لباس داره ندارم!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به My dear niece می باشد