آیه جونآیه جون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

My dear niece

قسمت مورد علاقه بابایی!!!

1394/5/9 18:16
نویسنده : عمه سپیده
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر آیه خانوم گل و گلاب!!!بای بای

خوبی شما؟؟؟خوش میگذره اون تو؟؟؟خندونک

بلی ماهم خوبیم!بغلولی شیطون چرا انقد مامانتو اذیت میکنی؟؟؟گناه داره هاا!بیچاره مامانت اصلا خواب نداره از دست شما!!!البته این اذیت شدنا هم  می ارزه به داشتن دختر کوچولوی ناز و مهربون و خانمی مثل شما!!!

گفته بودم که سیسمونی جناب عالی اورده شد و ما هم کلی داستان داشتیم که من غش نکنم از بس ناز و قشنگ بودن!!و چقدر خاله پریسا زحمت کشید و...

توی کل سیسمونیت یک قسمتی بود که پدر گرامتون خیلی تاکید داشتن برای خریدش!هرچی هم گفتیم(البته ما که نبودیم!افراد حاضر رو میگم عمه!)گفت نه!!!یا این باشه یا اصن خودم جدا میخرم براش!.اخرهم خرید...و الحق هم که چقدرررر خوشگله!!!محبت

این قسمت شامل یک عدد پتو و تشک و متکا به شکل یه پروانه بنفش خوشگل و کلی گل و بلبل و  و این جور چیزا بود!عکسش رو توی ادامه مطلب میزارم!!

آیه پیش خودمون بمونه هاااا!عجب بابای با سلیقه ای داری!!!محبت

بعله دیگه داداشم تکه!(پرستوجون شما این قسمتو نخونید!مخصو خواهر شوهراس!)عینکخندونک

البته با همچین خانم گلی توقع سلیقه بد هم نمیشه داشت!!!!(دیگه از خواهر شوهر گلی مثل من هم انتظار دیگه ای نمیره!!!)خندونکچشمک

حالا اون به کنار، پتو هایی آقاجونت(به درخواست شما بود پرستوجون!!!) برات خریدنو که اصلا نگو...من از الان بهت حسودیم شد!!!رویاهای زیبا و قشنگ اون زیر انتظارتو میکشن عزیزم!!!محبتمحبت

پتواین پتوعه بود!آرام

تشک

این هم تشک و متکاش!!!من که عاشقشون شدم!!!تو چی؟؟؟محبت

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آجی
9 مرداد 94 19:25
قالبتون نازه
عمه سپیده
پاسخ
ممنون!!!
مامانی
12 مرداد 94 13:09
چه خوشششش سلیقه هستند ایشون رنگش خیلی به دل به ماهم سر بزنید خوشحال میشیم
عمه سپیده
پاسخ
خیلی ممنون!!!بله دیگه داداش جون ما هستند.... چشم حتما!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به My dear niece می باشد