آیه جونآیه جون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

My dear niece

هعی...

1394/6/11 0:25
نویسنده : عمه سپیده
865 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر عزیز عمه!بغل

خوبی شما؟؟خوش میگذره؟قصد تشریف فرمایی و قدم بر چشم ماها گذاشتن ندارید بانو؟؟؟بابا اینکه چشم من به انتظار خشک شد هیچی،این عمه سمیه جان جانت هم کچلم کرد!ذکر هر روزش شده چرا آیه نمیاد،چرا آیه نمیاد؟!

مخ من و پدرجون و سایر افراد خانواده رو خورد!امروز این خانم رفته بودن برای خرید های مدرسشون،سر راه هم رفته و یه بلیز شلوارک برات خریده!!!!من که قشنگگگگگگگگگگگگگ حسودیم شد!!!تا حالا واسه من از این کارا نکردههه اخهههههههههههههههههه!!!!گریهگریهگریه

خب از الانم گفته باشم بخوای خواهری منو ازم بگیری کلامون بدجور قاطی میشه هااا!!!شاکی

بهله دیگه شرح حال هر روزه ما انتظار برای تشریف فرمای شما شده!اخه کار دیگه ای نیست که بکنم!آیه از شدت بی حوصلگی پوسیدم واقعا!توروخدا تو بیا که با تو باشم!محبت

راستیی،این عمه سمیه جان هم توی امسال آزمون ورودی تیزهوشان داره و باید سرش به درسش باشه!یاه یاه یاه یاه!!!چقد ما  خوش بگذرونیماااا!!!خندونک

خب دیگه...دیر وقته..البته توکه الان تایم بیداریته!!بیچارخه مامان جانتان خواب ندارن!

ولی من که دارم!!!!!پس فعلا!شبت صورتی عخشم!بوسمحبت

پسندها (7)

نظرات (6)

آبجي مهديه
11 شهریور 94 12:47
ههههه! عمه سپیده تو واسش چی خریدی؟
عمه سپیده
پاسخ
راستش هنوز قسمت نشده هدیه قابل داری براش بخرم.ولی خب یه سری چیزای سری هم هست که شخصین!
مامان فاطمه
15 شهریور 94 22:09
وای چه عمه های خوبی ... خوشبحالت آیه خانوووووم....
عمه سپیده
پاسخ
مرسییییی!!!خوش به حال ما که این گل گلیو داریم!
محجوب بانو 💟
17 شهریور 94 8:05
من هم از این عمه ها موخوام من عمه ندارم
عمه سپیده
پاسخ
لطف دارین!
محجوب بانو 💟آقا سید
17 شهریور 94 8:07
سلام عزیز دلم خیلی ممنون که پیشمون اومدی مهربونباز هم منتظر حضور سبزتون هستیم انشالله که آیه جون به سلامتی بدنیا بیاد و عکس های خوشکلش رو برامون بزاری راستی کی میاد؟؟
عمه سپیده
پاسخ
سلام محجوب بانوی عزیز! یک دنیا ممنون! ماهم منتظرشیم...ولی خانم انگار قصد دارن مارو همینور چشم انتظار بزارن! راستش دیگه امروز و فراد باید بیاد...ماهمچنان منتظریم!
roya
17 شهریور 94 17:38
انشالله که زود و سالم میاد پیشتون
عمه سپیده
پاسخ
مرسی عزیزم!ممنون که بهمون سر زدی!
roya
17 شهریور 94 17:39
ای ای ای....خدا ادم حسووودو دوست نداره
عمه سپیده
پاسخ
خب جای حسودی داره دیگه!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به My dear niece می باشد